sobota, 21 sierpnia 2010

Środek zwyciężony:)

Wklejony, za waszą radą, magikiem, do wnętrza puszki. Trzyma się swietnie!
Postawiłam na pełen recykling/reusing czyli, mianowicie:
- materiał pochodzi z probników tkanin obiciowych które to mama kiedyś przywiozła z likwidowanego sklepu meblowego.
- gumeczki natomiast są z naramek od starego biustonosza
Szycie nie idzie mi wcale, wiec łaskawym okiem spojrzcie na moje proby, poki co nic się nie urwało a uwazam to za spory sukces!

Z zawartoscią:

I bez:


Ujdzie?

PS. Zapraszam na Candy do mnie:)

5 komentarzy:

  1. SUPER!!! Każdy kawałeczek pudełka idealnie wykorzystany.
    Duże brawa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ujdzie?
    Zupełnie źle postawione pytanie - powinno być "proszę podziwiać".
    Naprawdę - całość wygląda świetnie - profesjonalnie i przemyślane w szczegółach.
    Brawo, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  3. dołączam do opinii Keli - wnętrze nabrało uroku, a przy tym jest takie praktyczne. Ja jeszcze jestem w trakcie myślenia jak rozłożyć gumki:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo profesjonalny przybornik!
    Jestem zauroczona czosnkiem, pięknie wyszedł.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń